Sen insanları yanlış bilgilendiriyordun o yüzden sana çatmıştım.
Buraya da kötü bir şey yazmadım, bedava peynir fare kapanında olur. Parasını alamayan yüzlerce insan var. Canlı destek falan filan bana maval okumayın, bu sektörü muhtemelen sizden iyi biliyorum.
Kimsenin 1 lirası çalınsın istemiyorum. O yüzden uzak durmaları için yazıyorum sürekli.
Ne kadar iç dolu olmayan yorumlar yaptığınız ortada ayrıca arkadaşın parası çalınmamış borsanın verdiği promosyonu çekemiyor ortada bi dolandırıcılıkta yok. Olmayan bişeyden insanları koruma çabanıza şaşkınım. Her konu size göre scam fakat her referanslı ödül konularında ilk siz varsınız çok güldürüyorsunuz beni iyi forumlar.