Her konuda bi olumsuz yorumunuz var artık bi konunun altında olumlu yorumunuzu göreyim be hocam. Ayrıca konu sahibi için; desteğe yazın ertesi gün veya aynı gün hallediyorlar ben 3 hesapta toplam 1200₺ çektim anında geridönüş yapıyorlar. Kulak asmayın bu gibi insanlara
Sen insanları yanlış bilgilendiriyordun o yüzden sana çatmıştım.
Buraya da kötü bir şey yazmadım, bedava peynir fare kapanında olur. Parasını alamayan yüzlerce insan var. Canlı destek falan filan bana maval okumayın, bu sektörü muhtemelen sizden iyi biliyorum.
Kimsenin 1 lirası çalınsın istemiyorum. O yüzden uzak durmaları için yazıyorum sürekli.