paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde sanki para yatırmışsınızda, içeride kalmış gibi ‘PARAMI’ diye sahiplenmişsiniz 🙂 hiç üzülmedim, umarım hiç alamazsınız.
benim param o parayı haketmek için birşeyler yapmak gerekiyor havadan gelmiyor 200 tl ye muhtaç değilim çok şükür ama hakkımıda savunurum senin ne düşündüğün gram umrumda değil başka kapıya naş