Ben de aynı düşüncedeyim ama işi gücü bırakıp şu an İngilizce öğrenmeye başlasak yine en az bir yıl boyunca geçimimizi bir şekilde sağlamamamız gerekecek.
Airdroplardan 10-15k kazanan insanlar var. Geçenlerde forumda konusu bile açıldı. Çok hafife almamak lazım.