Nostalgia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oldukça mantıklı tabi ki ancak yapacağımız içeriklerin önü açık olduğunu düşündüğümüz için odak bozmadan içeriklerimizi geliştirmek istiyoruz. Tabi ilerleyen zamanlarda işler belki tersine döner ancak şuan için pek mümkün görünmüyor yürüdüğümüz yolda
O zaman kur bazından €,$ daha avantajlı olur. Almanya’dan parayı nasıl aktaracağınızı düşünmelisiniz. Henüz eşiğe gelemediğim için fazla bilgim yok