angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şairlik desen var.

estafullah hocam, ne üstadlar var kendimi onlarla aynı sıfata koyamam. kendimce amatör şairlik denemeleri yapıyoruz diyelim