Arkadaşlar güncellemeyi yazayım buraya belki işine yarayan olur.

- Ürünü teslim alırken videosunu çektim,
- Ürünü kargodan aldıktan sonra onay ve red butonları açıldı, red talebi oluşturdum,
- Ürünü açarken videosunu çektim (burası önemli), cihazın şarj aletinin kopuk ve arızalı olduğunu farkettim, müşterimiz atmış kutunun içine, videoda belli.
- Ürünün kullanılmış olduğunu resimlerle detaylı gösterdim
- Arızalı olan parçayı detaylı gösterdim.

Bugün trendyol incelemeyi bitirmiş ve iade edilemez olarak not düşülmüş, bende müşteriye geri gönderiyorum.

Müşteri velinimetimizdir, şarj aletini sıfır olarak gönderiyorum. Müşterimi üzmek istemem. Arayıp da konunun takipçisi olacağım işimizi seviyoruz.