TakipciEvreni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamda bunu yazacaktım foruma, zamanında Rus rublesi ile yatırım yaptığımız bir ekibimiz vardı ruble 9 kuruştu. Basit sitelerden (PTC) ruble kazanıyorduk. Şimdi tekrar mı başlasak diye düşünmüyor değilim :/
Demek ki sadece rus kızları para etmiyormuş yakında ülkelerinin paraları da değer kazanınca gurbet vatanımız Rusya olacak bol bol yatırım yapın hocam. Kim bilir belki birgün sizde rus baronu olabilirsiniz üstelik Türk uyruklu!