Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jannah almayı düşünüyordum bende, 59 dolardan 35 dolara inmiş, açıkçası güzel indirim ancak dolar kurunu düşününce yine tutar yüksek. Ha şu da var birkaç saat önce bu temayı almayı düşünmüştüm, saatler içinde kararsızlığımın faturası dolar kuruna bağlı olarak yükseliyor
Fiyatlar yarına göre ucuz bence 😂 siz çok pahalı dedikçe daha da pahalı olacak ülke iyiye gitmiyor zaten. Yakında kredi çekip alacağız tema veya script.