Kredi çektim dolar arttı diye sevinirken, yarın yağa gelen zamlara da uzulmeyeceksiniz.
banka, bir şekilde o faizi sizden almıştır ama adı faiz değildir, dosya masrafıdır veya başka bir şeydir. bankanın faizsiz kredi verdiğini düşünmekle bakkalın üstüne kar payı koymadan ürün sattığını düşünmek aynı şeydir.
Hocam 2 bin liram erimedi diye seviniyorum yoksa sevinilecek bir şey yok konuda da aynı şeyi yazdım ama akbankın kampanyası faizsiz olduğundan biraz kazançlıyım diyebilirim