SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer yüzde yüz yaşama şansı ve hayattan bıktığımda ölme şansım olursa olurdum.

eğer yüzde elli olacaksa testler bittikten sonra olurdum yüzde yüz olunca yani

hocam bunu alacak maddi gücün olmayacak denekler dışında sadece süper zenginler ulaşabilecek, olay orada zaten yoksa herkes bekler