eğer yüzde yüz yaşama şansı ve hayattan bıktığımda ölme şansım olursa olurdum.
eğer yüzde elli olacaksa testler bittikten sonra olurdum yüzde yüz olunca yani
hocam bunu alacak maddi gücün olmayacak

denekler dışında sadece süper zenginler ulaşabilecek, olay orada zaten yoksa herkes bekler