Fabrikada çalışırken Dündar markasının bambu çoraplarını kullanıyordum. O zamanlar baya memnundum ama normal çoraba göre biraz daha dayanıksızlardı sanki. İş ayakkabısı sert ve biraz boldu, bundan dolayı da dayanıksız olmuş olabilir. 2 sene öncesinin f/p ürünüydü bence. Tavsiye ederim.
İnceleyeceğim çok teşekkürler