Bu telif hakkı sahibinin insiyatifine kalmış bir şey bu 4 kişiye ben direkt olarak telif atabilir kanallarına ihtar da aldırabilirdim. Fakat uyarı yapıp videoları kaldırmaları için süre tanıdım

bu arkadaş 4 ihtar yediğine göre telif atan arkadaş direkt işlem yapmış hak tanısaydı zaten şuan böyle bir konu açmış olmazdı
Kesinlikle keşke zaman tanısaydı. Bende genelde uyarı gönderiyorum. Zaman tanımadan direkt telifleri gönderdi. Bu kadar vicdansızlık olmaz. Şaşkınlık içerisindeyim umarım inşallah o kanalda benim durumuma düşer de belki halden anlar.