furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben lisansa çalışmaya başladım 3 gün önce
Önlisans da çalışmadan girdim 70 almıştım basit geldi.
Bende önlisansa başlıycam çalışmaya biraz basit gibi evet hiç çalışmadan bende 71 almıştım

Frankresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen seneki sınavdan bahsediyor iseniz 90 almıştım hocam. İşinize yarar mı bilmiyorum ama ?

Bir de ek olarak Twitter üzerinden genelde sınav sonrası sonuç belgeleri paylaşılıyor. Hashtag olarak araştırabilirsiniz
Yok hocam 90 benim bölümde 1. sıra çıkar arkadaş bakmıştı. Benim bölümün sıralamasını öğrenmek istiyorum ben 71 aldım 83. sıradaydım. bi 80 85 alsam atanabilir miyim onu düşünüyorum