Merhabalar oyunumu yaaptım oyunda 3 sorunum var
1- Dil dosyasını yenilememe rağmen eski gibi görünüyor ama gizli sekmede çok az bölüm oldu görünüüyor
2-Payment sistemini bakiye gibi yapmak istiyorum ama nette örnek kod bulamadım.
3-Server ismi değişince oyuna girmiyor, ya da oyuncu isimleri değişince de
Bir hevesle yaptığım oyun çok güzel ama bir türlü dil dosyalarıyla felan oynamama rağmen bir türlü olmuyor napacağımı şaşırdım