Bu niye bu kadar kötü bir şeymiş gibi karşılanıyor anlayamıyorum. .com domain alırken belge mi talep ediliyor da .com.tr belgesiz olunca değersiz olacakmış? Tamamen saçmalıktan ibaret. Olması gerektiği gibi olmuş. Zaten belge olayı sadece devlete 280₺ vermekten ibaretti. Bunun hiçbir anlamı veya ağırlığı zaten bulunmuyordu.