Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradaki konudan davetiye talebinde bulunabilirsiniz:
https://www.r10.net/forumda/2671347-...ep-konusu.html
Konu kaldırıldı sanırım, talep edecektim de.