KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter üzerinden tek bir açıklama yok. Biz paramızı çektikte içeride parası olan varsa gereken yerlere derhal başvurması gerekir. Destek maillerine cevaplar gelmiyor zaten. Eğer öyle bir şey varsa yurtdışına çıkma yasağı getirilmeli.
Açıkçası 29 Ekimde KYC doğrulaması yaptım. Hala 200 TL yatmadı Şurada 1 hafta sonra 1 ay olacak. İnsanlar borsaya para yatırıp al sat yapmadığı için muhtemelen içerde para yok. Ya da sadece kendilerine ayırdıkları para var. Vadedilen para da bir çok üyeye muhtemelen bu yüzden verilmiyor. Ponzi sistem olduğu buradan belli aslıda. Hayal ettikleri gibi olmadı 2 hafta öncesine kadar sistemsel güncellemeler yapılıyor denildi. Artık o muhabbet de yok. Bilmiyorum Rain firmasının yurtdışında hacmi yüksek diyenler oldu ama eğer öyle olsaydı bu duruma mutlaka müdahale edilirdi. Biz paradan filan geçtik de umarım kyc doğrulamaları satılmaz.