Her ay ziraat bankasından ödeme alıyordum sabah saat 8:30 da hesaba yansıyordu. Bu ay yapıkrediden ödeme alayım dedim halen yansımadı. Yapıkrediden ödeme alan var mı? Para hesaba düştü mü?