Yazan herkese teşekkür ederim. Lakin anlaşılmayan bir konu var sanırım. Arkadaşlar bahse konu telefon TR imei numaralı bir telefon. Yani kardeşim Kıbrıs'tan tel alıp göndermeyecek, mevcut telini bana gönderecek.