SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende hiç anlamadım keşke o zamanlarda girseydim diyorum
Faceite dönmüş gibi duruyor şuan, önceden görevleri tamamlamak çok kolaydı. Sistemim yetmediğinden bırakmak zorunda kaldım yoksa çok rahat aylık +350€ kasılırdı