akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, net bir bilgi bulamıyorum, modemli odada uyumak zararlı mı sizce? Wifi dalgalarının her hangi bir zararı var mı?
Sen kapatsan komşununki açık. Ormana taşınıp ahşap bir evde kalmadığın sürece net bir etkisini hissedeceğini sanmam. Günümüzde bu radyo dalgaları öylesine çok ki. Kısa vadede belirli bir zararı yok ama uzun vadede illaki vardır. Bunu da 70 ten sonra yaşarsak görürüz.