Arkadaşlar merhaba,
Aralık ayında arkadaşlar ile düşünüyoruz sizce hangisi daha mantıklı? Daha önce bu yerlere gidenler varsa fikirlerinizi paylaşabilir misiniz?
Sana Balkanların harika olduğunu söyleyenler Sırpların nasıl Arnavutların bir kisminin nasıl milliyetçi olduğunu deneyimleden söylüyorlar belli. Fasa gidiyorsun bekarsan git ama döndüğünde aşık oldum diyerek dönersin bir de oralar da hızlı memleket can guvenligi hiç bir yerde yok evinin önünde dahi yok