bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki hocam, zamanın çok verimli geçer, psikolojini de dengelemiş olursun. Adobe Premier biraz ağır kaçar, ilk başta Camtasia 8 gibi programlar ile kolay montajlar yapabilirsin, bol şans, inanırsan başarırsın dostum, iyi forumlar..
abi bilgisayarım o kadar iyidir değil. Şimdilik sosyal medya reklamcılığı kursları falan almıştım udemy de onların üzerine yoğunlaşmaya odaklanicam.