Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koydum abi kafaya kendime bı plan defteri gibi bir şey yapicam. Kendimi geliştircem ve böylelikle staj daha hızlı geçmiş olur. Sonra toparlayıp forumda her hafta güncelleme yapicam konuyu. Hem motivasyon kaynağım olmuş olur.
Tabiki hocam, zamanın çok verimli geçer, psikolojini de dengelemiş olursun. Adobe Premier biraz ağır kaçar, ilk başta Camtasia 8 gibi programlar ile kolay montajlar yapabilirsin, bol şans, inanırsan başarırsın dostum, iyi forumlar..