Herkese merhabalar iyi forumlar öncelikle.Forumdan bir arkadaş ile anlaştık kendisine yazılım yaptıracağım.İş öncesi ödemenin %50 si iş bitimi kalan %50 ödeme şeklinde anlaştık.Yazılım tamamlandıktan sonra herhangi bir şekilde satışının tekrar yapılmasını veya aynı kaynak kodların kullanılarak başkasına iş yapılmasını istemiyorum.Biriktireceğim datanın benim dışımda herhangi bir 3. Kişil veya kişilerle paylaşılmasını istemiyorum.Tabii ki yapacağından değil fakat söz uçar yazı kalır

Daha önce yazılım yaptırmış elinde sözleşme örneği olan varsa bana iletebilirse çok sevinirim gerçekten