Şu an bir insanı klonlayabilecek kadar ilerlemiş durumda bilim. Etik tartışmalarını bir yana bırakarak soruyorum şu an klonlama yapmanın ne anlamı var ki? Maddiyat olarak klonlama yapmak hiçbir işe yaramıyor, dünya üzerinde milyarlarca insan zaten var. Hani işte genetiğiyle oynayarak daha zeki insanlar bir işe yarar belki diyeceğim ama o da yine aynı kapıya çıkıyor. Para harcamaktansa hazır yetişmişlerini kullanmak var. Hani desen yönetmek için daha kolay olur, o da değil. Dünya zaten tek tipleşmeye doğru gidiyor, baskın bir kültür oluşmuş durumda. Kısacası bana göre şu anki otoriteler için klon yapmanın masraf dışında bir getirisi yok.