Her ne kadar insan klonlama gizli kapaklı yapılsa da (bu benim görüşüm), dünyayı yönetenler nüfus azaltmaya çalışıyor. Sende niye klonlamıyoruz diyorsun Sebebi daha ne kadar belli olsun?

https://www.youtube.com/watch?v=eT9afCeJXWY