Konu
Neden hala insan klonlamıyoruz :D
20-11-2021, 22:21:50
#9
CanDostu
Her ne kadar insan klonlama gizli kapaklı yapılsa da (bu benim görüşüm), dünyayı yönetenler nüfus azaltmaya çalışıyor. Sende niye klonlamıyoruz diyorsun
Sebebi daha ne kadar belli olsun?
https://www.youtube.com/watch?v=eT9afCeJXWY