Veritabanımda 3 tablo var.
1. tablo: tablo, insanlar tablo oluşturabiliyorlar.
2. sütunlar: tablolara sütünde oluşturabiliyorlar.
3. satırlar: tabloda sütunlara göre satır ekleyebiliyorlar.
Sorun bunu listelemekte!
Tablo isimli tabloda 1 tane tablo oluşturulduğunu varsayalım.
tablo_id = 1
2 tane de sütun olsun
sutun_id = 1, sutun_ad = "birinci sütün", tablo_id = 1
sutun_id = 2, sutun_ad = "ikinci sütün", tablo_id = 1
Bu sütunlara/kolonlara 2 satır ekliyorum. Yani toplamda 4 veri oluyor:
Dikkatli incele:
satir_id = 1, satir_ad = "birinci satir birinci sütun", sutun_id = 1, tablo_id = 1
satir_id = 2, satir_ad = "birinci satir ikinci sütun", sutun_id = 2, tablo_id = 1
satir_id = 3, satir_ad = "ikinci satir birinci sütun", sutun_id = 1, tablo_id = 1
satir_id = 4, satir_ad = "ikinci satir ikinci sütun", sutun_id = 2, tablo_id = 1
Şimdi bunları listelemek lazım.
birinci satır birinci sütun | birinci satır ikinci sütun
ikinci satır birinci sütun | ikinci satır ikinci sütun
...
Bu şekilde listelenmeli.
Neler Denedim?
Satır listeleme içinde sütun listeleyip eşleştirmeyi ve yazdırmayı denedim. ama "birinci satır ikinci sütun" dan sonra bir alt satıra inmiyor. Yatay olarak ip gibi diziliyor. Bunu istemiyorum çünkü bu < table > içinde olacak.
satir[sutun_id] gibi bir şey denedim ama beynim yandığından çözemedim.
En kısa sürede yardım eder misiniz? Teşekkürler.