Konu
Neden hala insan klonlamıyoruz :D
20-11-2021, 22:10:41
#1
ReH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Neden hala insan klonlamıyoruz merak ediyorum etik vs bunlar hariç neden klonlamıyoruz teknoloji hala yetersizmi bildiğim kadarıyla gayet yeterli. konu hakkında fikirleriniz nelerdir ?