Merhabalar,
Kurumsal şirketimiz için toplu mail atmak istiyoruz. Mail adresleri bizim elimizde fakat maili atarken spama düşmesinden endişe ediyoruz. Spama düşmemesi için ne yapmamız gerekiyor? Bilgisi olan varmı?