Merhaba arkadaşlar
Yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum. Her zaman olmasa da arada bazen sarjı yüzde 50 civarına gelince telefon reset atıyor tekrar açılılınca sarj yüzde 1 oluyor ve sarja taktığımda yüzde 30 civarına hemen ulaşıyor

Batarya değişim vaktinin geldiğini düşünüyorum.
İnternette orjinal diye satılan çok fazla ürün var fakat güvenilmiyor. Bu konuda satın alabileceğim yer bilginiz var mı acaba ?
Şimdiden teşekkür ederim