Hocam acil ihtiycaim oldugu icin bir an evvel gelmesi gerekiyor. Tr de ayni ayar tele bosuna 3-4k vermek istemiyorum. PTT kargo ile sorun olmaz mi peki? Yasak degil yani dimi
Bu arada şöyle bir durum da var. Kıbrıstan alınan telefon Türkiye'de kayıt dışı kabul edilir. 3 veya 6 ay bir süresi var. Sonra telefon İMEİ si kapanır.
Orada PTT yok. Kendi postaneleri var. Onlar buraya gönderiyor burada da hangi şirket ile anlaşma var ise onunla size gelir.
Telefon yurtdışından kargo ile gelemez. Kıbrıs da yurtdışıdır.
Kıbrıs'a özel bir uygulama varsa diye yasalara bakmak ve postaneye sormak gerekiyor