Postaneden gönderebilir.
Hasar olmaması için darbe koruyucularla ve ezilmez kutu ile önceden hazırlaması gerekiyor.
Postane sadece alır ve paketi taşır çünkü.
Bu arada kargo ile telefon gönderilmesinin yasak olması, farklı bir ülke olduğu içindir. Asker olduğu için değildir.
Tavsiyem gelirken getirsin. Buradaki gibi sistemli ve düzgün taşınmıyor.
Hocam acil ihtiycaim oldugu icin bir an evvel gelmesi gerekiyor. Tr de ayni ayar tele bosuna 3-4k vermek istemiyorum. PTT kargo ile sorun olmaz mi peki? Yasak degil yani dimi