Herkese merhabalar, yaklaşık 1.5 aydır hesabım yapaydan kapandı . Bu süre zarfında baya kişi ile görüştük. Ben %100 açarım şöyle böyle vs klasik.....
Sonuç = Kimse açamadı.
Varsa açabilecek gerçekten bu işi bilen ( medyası olan tercih sebebidir , form vs ile açılmıyor artık yapay kolay kolay )
Fiyat ile ulaşabilir.