Karantinadan 4 gün önce çıkmış birisi olarak yazıyorum. Öncelikle geçmiş olsun. Yarın sağlıkçılar gelir, ilacını teslim eder. Kardeşinize 14 veya 10 gün karantina verilir, aynı evde olduğunuz için sizlere de 5-7 gün karantina uygulanır. Yine imkan varsa ayrı odalarda durun, verilen ilacı kullanın ve bol bol sıvı tüketin.
Farklı bir sorunuz varsa yazarsanız cevaplarım.