Pandeminden beri virüs olmayan ailemiz, virüs oldu kardeşim, okulu kapanmıştı test yaptılar bugun pozitif çıktı, işte çalışıyorum, başka kardeşim ise okula gidicek üniye, ne yapmamız lazım, sağlık bakanlığından aradılar yarın geleceklermiş ne yapacaklar, üstelik hepimiz 2 doz aşı olduk(arayan ağır atlatmamak için önlem olarak vurduruluyor dedi), şimdi ne yapmalıyız akıl verirmisiniz, ilk defa böyle birşey yaşıyoruz