@OnurAksoy; merhaba. Bu (mesela) siha uçaklarının fikri çok önce Erbakan hoca tarafından ortaya atılmış. Erbakan hoca 'Diğer ülkelerden daha üstün olabilmek için onların yapmadığı bir şeyi yapmamız gerekir' gibi bir şey demiş. Siha oradan geliyormuş, sadece geliştirilmesi şimdi yapılmış. O sebeple ya onlardan daha gayretle, itinayla bir şeyler yapmak gerekir ya da onların yapmadığını yapmak. İlerleyen zamanlarda gerek ülke, gerek bireysel olarak başarıya ulaşacağımıza inanıyorum. 🙂