Bize söylenen bilgi itiraz yaptığı yönde , tarafımıza bir evrak sunulmadı ki talep etmemiz de doğru değil . Alıcı müşteri bilgilerine ulaşamıyorum . Müşteri itiraz ettiyse iyzico tarafından tutar geri alınacaktır
Peki bu süreçte sizi banka ya da iyzico departmanlarında arayan oldu mu? (Uç pos noktası olarak)