veritabanı yedeğini alıyorum cron sistemiyle. bunu diğer sunucuya veya herhangi bir cloud servise gönderme şansımız yok mu?
diğer sunucudan çekebilirim gerçi ama iki iş olmasın istiyorum. direk apiyle gönderemiyoruz sanırım.
Tam emin değilim yanıltmak istemem ama ssh olmadan api ile bağlanılan sistemleri kullanmanız imkansıza yakın, ancak en başta dediğim gibi firmanız sizin istediğiniz yapılandırmayı yapabilir belki. Başka bir sunucuya (api olmadan) nasıl yapılır pek fikrim yok ama muhakkak bir yolu vardır.