Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de o zaman olan ambargodan bahsetmezler.
Burada emekçi binlerce arkadaşın sırf ticareti sekteye uğramasın diye yorum yapmadığını da biliyorum. - Haklılar da - Görüş ile alakalı değil bizim tavrımız. İnsanlar geçinemiyor. İnsanlar intihar ediyor. İnsanlar isyan diyor. Asgari ücretle geçinmek diye bir kavram var bizim hayatımızda. Birileri burjuvazi, şatavatlı, mangolu hayatına devam ederken. Asgari ücretli ''Acaba bu ay tavuk alsam mı'' diye düşünüyor. Yargılandıklarını görmeden ölmek istemiyorum.