Merhabalar değerli r10 üyeleri,

Token uygulamamız google play de 2 aydır yayında. İlk başlarda reklamda sorun yoktu sonra mail geldi "trafiğe teşvik" ten dolayı reklam kısıtlaması aldık.

Uygulamamızda ödüllü reklam vardı. Reklam izleyenler tokenimizden kazanıyordu. Hatanın orası olduğunu düşündük ve o kısmı komple kaldırdık.

17 Kasım da gelen guncellememiz ile sadece "banner ve giriş reklamı" koyduk. 2 kere incelemeye gönderdik ve birinde 2 saat, diğerinde 18 saat sonra red cevabı geldi.

Yardımcı olabilecek arkadaşlar iletişime geçerse seviniriz.