Ekonominin iyi olduğunu düşünen kesmin empati yeteneğinin iyi olduğunu düşünmüyorum. Olsaydı bu durumda olmazdık

Acaba hangi vatandaş bu sorunları globalleştirecek çok emrak ediyorum.