webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Wisecp hiç olmazsa sahibi türk. Paranın gideceği yer belli.
Türk olan adam TL ile fiyatlandırma yapar. Nedir bu dolar aşkı.