w_lofi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam, peki para verilmesi konusunda bir sorun olur mu? Normalde ödemesi yapılması gerekiyor
Araç değeri için ise, çıkan Exper raporunda kimin haklı kimin haksız olduğu kanaatine varildiktan sonra sigorta veya kasko firmasının çıkarmış olduğu bedeli, suçlu olan tarafın kasko - sigortası karşılar. Direkt elden para verilmez. Parayı sizden isteyen Exper mi yoksa kiralama firması mı?