Konu
Kasko Exper Kaskodan anlayanlar
19-11-2021, 10:29:12
#3
w_lofi
Marjii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resmi bir işletme firması olduğu için istemesi normal bence. Sonuçta tutanak tutulup ona göre işlem yapılacak. Bu haktan ziyade gereklilik bence.
Anladım hocam, peki para verilmesi konusunda bir sorun olur mu? Normalde ödemesi yapılması gerekiyor