Hocam siteniz hoşuma gitti Türkiye de aşırı büyük yerlere gelecek bir durumu yok bence ama bir de bu sitenin ingilizce versiyonunu yapmanızı öneririm daha da sade bir temayla ( yenilikçi duran tasarım temalarıyla)