AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı yazılı olmayan kurallar vardır. Özellikle apartmanınızda yaşlısı, hastası, bebeği olan varsa
Yada bir diğer deyişle AHLAKİ KURALLAR da diyebiliriz. Şahsen komşum olsaydı konu sahibi benimle büyük sorunlar yaşayabilirdi.

Ev size ait yada içinde oturuyorsunuz diye katmanın dışındakini rahatsız edemezsiniz. Bu kanunda yok dye birşey değil, kapınıza polis geliyorsa kanunlara aykırı birşey yapıyorsunuz demektir.