Hocam sahsen benim bulunduğum dairede öğrenciler bulunuyor daha öncede yurtlarda kalıyordum öğrenciliğim devam ediyor . Yüksek sesle müzik dinleyen insanlarla arkadaşlık kurmuyorum aynı odada bile olsam birkere uyardıktan sonra eğer devam ediyorsa o kisiyle hertürlü bağlantımı keserim polise veya baska biryere sikayet etmem ama hergün söverim hemde ömrü hayatınızda duymadığınız küfürleri ederim. Eğer müzik dinlemek istiyorsa alsın kulaklık yıl 2021 olmuş kulağı patlayana kadar dinlesin niye milleti rahatsız ediyor ? Yine sinirlendim neyse hocam dikkat edin kimseye rahatsızlık vermemeye dikkat edin .