Tebrik ve teşekkür ediyorum. Yıllardır şu forumda işe yarayacak, al kullan, sat para kazan denilebilecek bir toplamda 10 tane yazılım sunulmamıştı. Yapan eticaret paketi yaptım diyerek bir script satıyor. Eticaret değişti farkında değil kimse. Pazaryeri entegrasyonu yoksa eticaret scripti eticaret ya-pa-maz... Elinize sağlık, incelelemedim. En kısa sürede inceleyip dönüş yapacağım.

Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TÜM PAKETLER %100 AÇIK KAYNAKTIR
SINIRSIZ SİTEYE KURULUM YAPABİLİRSİNİZ

30 GÜN ÜCRETSİZ TEKNİK DESTEK
KENDİ SİTELERİNİZDE SATABİLİRSİNİZ
R10 ÜZERİNDE SATIŞI YASAKTIR

Yazılım tüm hakları ile devralınmış olup tespit edilen tüm hata ve güvenlik açıkları giderilmiştir.
Yeni özellikler ve tema geliştirmeleri ile kullanılabilir hale getirilmiştir.










(Demo giriş bilgileri otomatik doldurulmuştur)